+ در حــآل فیلــم دیدن بودم ک تلفــن زنــگ خـورد

سریـع جـوآب دادم و دخمــل همســآیه بود ، گف سلام ، میدونی چی شده ؟؟؟؟؟

گفتم نــهـ 

گف خونمون دزد اومـــده !!!

کُــپ کـردم ! سکـــــــــوت ×

واقعــــــــــا ؟؟؟

آره

الآن میــآم !

بدو با مامـی خــآنوم رفتیم خونشــون ، اول از همـهــ ک قلبــم واستــآد ، فــرشـآشـون همه جــــمع !!!

گفتن نتــرسیــن ، خودمــون جمع کـرده بودیم بدیم قالیشــویی

همه کــمدآ بهم ریخــتهــ و کشــوهــآ بیــرون و همه چــی خلاصـهــ درهــم ...

گفــتن زنگ زدیـم پلیــس

نزدیک ب 20 مین طول کشید تا پلــیس اومد

قبل از اینک پلیــس بیــآد ی دفه یادشــون از آیــفون اومــد !

ســـریع چــک کـــردن و ریخــت نَحــسش ُ دیدیم ، اووووووووووق  : {

پلیــس اومد و شروع کـرد ب آروم کــردن و ی سـری سوالا

تا گفتیــم عکســش هس گف : آباریکــلآ ، این شــد کــآر ِ درست   : دی

4 ملیــون طــلآ ، 900 تـومن ســکــهــ پـآرسیــآن ، 300 پول نقــد

صورت جلســهــ کــرد و گف ب هیـچی دست نزنین

درتون قــفل بوده ؟؟؟

نــهـــ ×

پس هیـــچ کــآری نداشته واسش ، با ی کــآرت رآحــــــت بــآز میکنن

بده اون ریــخت نحســشو ببینم  : )))

می خواست با گوشیش از روی آیــفون عکس بگیـره ک هــی فِلــش میزد و خـرآب میشد

گفتیم با گوشی خودمون عکـس میگیریم واستون میفرســتیم ، گف خـــــــــــــــــوبهــــ  : دی

بلوتوثــش ُ روشن کــرد و هی فــرســتآدم نگــرف ، گفتم خب بگیــرین ، گف روشـنهـــ  : دی

گفتم آره ولی بگیرین 

گف من نمدونم بیا خودت این گوشی رو بگیــر هرکــآر دوس داری بکن  : ))))

دید ُ گفـــ : آآآآآآآآ  ایــن خیــلی خوب شــد  : دی

فـردا صب بگین آقــآتون بیان کلانتــری ، گفــتن ک شوهرم رفتن حــج

گف ســالمن ؟؟؟؟

آرهـــ

خــــــــدآ رو شکـر

ی مکــثی کــرد ، گفــ اجــآزه بدین

زنــگ زد ب همکــآرش

الو اصــغـر جــآن ، این آدرسی ک میگم ُ یادداشت کن ، فــردا صب بیزحمت بیا اینجـآ ، اینــآ چهارتا خانومن ، آقــآشون مکه اس ، دیگ این بنده خــــــــدآ نیاد کلانتــری

پس میــآی ؟؟

باشه ، باشه ، خدافـظ

نگــرآن نبــآشین ، شمـآ فــردا نمی خواد برین ، هماهــنگ کــردم ، خودش اول صــب میاد واسه انگشــت نگــآری

اینــاهــآ ی مــآه پیــش بهــشون عفــو خورد و آزآد شــدن  - _ -

از این ببعدم ب 110 زنگ نزنین ، این شمــآره رو یادداشت کنین ، شماره کلـآنتری ِ

وقــتی زنگ میزنین ب 110 تا ب ما بیسیـم کنن و ما بیام 20 دقه حدودا طول میکشه ، ولی اگ مســتقیم ب ما زنگ بزنین 5 دقیـقه ای میایــم

این مشــخصــهــ واسه همین محله اس ، ریخت نحــس معــتآدش  : )))

اصـــــــلا نــترسین و نگــرآن نباشیــن ، ما واسه چـی همش تو کوچه هــآ گشــت میزنیم ؟؟؟

واسه امنیــت شمــآ ، هـــــــــــــــــر زمـــآن ترسیــدین یا احســآس خــطــــــــر کــردین ، سریــع ی زنگ بزنین کلانتــری ، من تا صـــب هســتم

شما هم جــآی خــواهــرای خودم

اگ آقـــآتون نیـــس ، من هســــــــتم ، خیــآلتون راحــت

و رفــت  : )

خیــلی مــرد مهــربون و خــوش اخلاقــی بود

حدود ی ســآعتی بودیم خونشــون ، اومدیم ک بــریم ، از توی کوچه صــدآی ی خانومی اومد ، ک گف مــدآرکــآم

ســریع ب خانوم همســآیمون گفتم برین خونه بغـلی فک کنم اونجــآ هم دزد اومــده

رفــتیم و دیدیم بعـــــــــلهـــ ، اونجــا رو هم زده

عکســش ُ نشونشون دادیم ، و اومـدن زنگ بزنن 110 ک گفتیم نه زنگ بزنین کلانتــری

حدود همــون 5 دقیقه طول کشیــد و بازم اون آقــآی مهــربون اومد  : )

رف اونجــآ و صــورت جلسه کــرد

اونجــآ هیــچی پول و طــلآ نداشــتن خونه ، فقــط بدبــخت مُفَنگــی گیــرنده دیجیــتآلشون ُ بــرده بود  : /

جناب پــدری هم اومدن ، عکس ُ نشونشون دادم ، گفــتن من اینـــــــــــو میشـــنــآســم !!!

شــآگــرد همین کــآرواشــی بغـل بوده ( ک البته لازم بذکــره ک این کـآرواش چندوقـتی هس ک جمع کــرده ! ) اینا ی نفــر نیســتن ، ی تیـــمَن

ماشیــن میشُست بدبدخــت ِ معــتآد

آقــآ پلیسه کــآرش تموم شـد ُ اومــد ک بــره

جنــآب پــدری ی صحــبتی باهـآش کردن و تا گفــتن ک من میشــناسمش و توی کــآرواش بوده

گــف آره میشــنـآسمـــــش ، تــآ فـــــــــــردآ ظهــر میگیــرمش ، خیــآلتون رآحــت 

و رفـــت

و مــنی ک تا ساعــت 2 شــب از تــرس خوابـم نــبــرد و عروســکی ک بعد از مــدت هــآ از زیـر ِ تختــم کشیــده شد بیرون و تا صــــــــب محـــــکم تو بغـــلم بود

و در اتــآقــی ک قــفــل شـــد !

ما تا حــآلا واسه خونه خودمون 3 بــآر تجــربه دزد داشــتیم

اولیــن بــآر وقتی 5-6 ســآلم بود و حســــــــــابی بعدش از تــرس واسم مشکــل پیش اومده بود ، واسه همین کــلآ خیــلی میتــرسم

خونشــون ک بودم داشـــتم غــــــــــــش میکــردم ، حالا اونــآ همه ریــلکــــــس  : دی

گفتم زهــرآ جــآن ی آب قــند ب من بده تا نیــوفتــآدم  : ))))

آدم تا چــند وقــت میتــرسه ، مخصــوصــآ اینک واسه همین منطقه هم هســتن ، و اینک ب گوشــش برســونن ک عکــست ُ داره فلانی و فــلآنی  : {

و این هــم ریــخــت نحــسش 

[ کلیک ]   [ کلیک ]

شــب همــش میترســیدم ی دفه پشــت حفــآظــآی پنجــره اتــآقم ببینمـــش   : ((

قیــآفــش شبیــهــ این آدم وحشــتناکــآی کــآرتونـــآس  : )))

تـوبــهــ گـــرگ فقــــــــــــط مــــــــــــــرگ