+ خواستم خودم اول تجربه کنم ، بعد بهتون بگم


فک کنم بدونید ک من یکســـره در حال ضربه خوردن بودم ! و اون جمله معروف مامی خانوم هم بعد از هر اتفاق ک : تو سر سالم ب گور نـمیبری !

و جالبه بیشتر اوقات سرم ضربه میخورد یا پام پیچ میخورد ، میوفتادم ، پام لیز میخورد توی خیابون دستم داغون میشد ، دستای همیشه خط خطی از ضربه و خراشیدگی !! و ... [کلا داغون بودم :دی]

ی بار دیدم فاطمه جون داره زیرلب همش ی چیزی تکرار میکنه ، گفتم داری وِرد میگی ؟ طلسمم میکنی ؟  : دی

گف : این ذکر واسه چشم زخمه ، خیلی خوبه اگ هر روز بخونی


این ذکر ُ باید هر روز ب تعداد ابجد حروف اسمتون بخونین ؛ مثلا حروف ابجد اسم "زینب" میشه 69

واسه اونایی ک اطلاعی ندارن باید عرض کنم ک هر حرفی در ابجد یک عددی داره ، مثلا حرف "ی" برابر با عدد 2 ! باید همه اعداد اسمتون ُ دربیارین ، بعد این اعداد ُ با هم جمع کنین ، عدد بدست اومده میشه تعداد ابجد حروف اسمتون

اگ توی نت سرچ کنین جدول حروف ابجد ُ تعدادشون ُ واستون میاره ک هرکسی اسم خودش ُ باید حساب کنه

البته بعضی اسما مث "رقیه" و "فاطمه" تعدادشون خیلی زیاد میشه ، اگ هر روز نـمیتونین اون تعداد ُ کامل بگین ، هرچقـد میتونین بخونین


ذکرش طولانی نیست ، چندبار ک بخونین حفظ میشین ؛ و من تاثیراتش ُ ب لطف خدا ب چشم خودم دیدم

بگم ک دو ماهی هم هست ک تستش کردم


خب میدونیم ک چشم زخم حقه ، حدیث از پیامبر داریم در این مورد ؛ مثلا من خودم اکثر اوقاتی ک میرفتم مهمونی یا جایی یا حتی جمعای خودمونی ، بعدش ک میرسیدم خونه یا حتی همونجا ی بلایی تابلوووو سرم میومد

ولی از وقتی این ذکر ُ میگم ب لطف خدا واقعا تا حدود خیلی زیادی درامانم


قبلا فک میکردم این همه ضربه خوردنا واسه "شتری راه رفتن" خودمه  : دی ولی بعدش فهمیدم ک نه خداروشکر درست راه میرم  :دی  مشکل از ی جای دیگ اس

واسه چشم شدن هم همیشه اینجوری نیس ک طرف حتما ی چیز خاصی داره ، نه ؛ شاید مثلا من یک لباسی تن کسی ببینم ُ ب نظرم خوشگل بیاد ، حالا اگ چشمم شور باشه ممکنه اتفاقی هرچند خیلی کوچولو واسه طرف بیوفته امکانش هم زیاده ک اتفاقی نـیوفته

این ب نیت طرف هم هیچ ربطی نداره ، شاید واقعا قصد یکی تعریفه ، نیتش هم خیره ، حتی ممکنه ی مادر ناخواسته بچه خودش ُ چشم بزنه

منظورم اینه نـمیشه طرف مقابل ُ ب این حکم ک تو قصد بدی ب من داشتی محکوم کرد


این ذکرش :

" بسم و بِالله ، بسم الله و ماشالله

بسم و لا حول َ ولا قوة اِلا بالله

قال َ موسی ما جِئتُم بِهِ السِحـر ، اِنَّ اللهَ سَیُبطِلُه

اِنَّ الله َ لا یُصلِحُ عَمَلَ المُفسِدین

فَوَقَع الحَق و بَطَلَ ما کانوا یَعملون

فَغُلِبوا هُنالِکَ و انقَلَبوا الصاغِرین "



+ یکی دیگ از تجاربم در زمینه ریزش مو بود !

چندماه پیش یکی از همکارام گف : من در طب سنتی خوندم ک اگر موها رو نشسته بشوریُ نشسته شونه کنی (کلا فک میکنم همه کارایی ک با مو میکنین اکثرا نشسته باشه) خیــــلی در ریزش مو تاثیر داره

منم ب کسی نـگفتم ، اول خودم یکی دو ماه تستش کردم و دیدم واقعــــآ جواب داد !!!!

ی مدت فقط نشسته هم توی حموم موهام ُ میشستم هم نشسته شونه میکردم ، واقعا ریزش مو رو خیلی کم میکنه !

البته این ُ همکارمم تستش کرده بود ولی من محض اطمینان خاطر بیشتر واسه انتشار این مطلب دوباره تستش کردم


و من الله توفیق  : دی