+ یکی از پسرخاله ها شبیه فرزاد حسنی

یکی از پسرداییام بشـــــــــدت شبیه شهاب حسینی بود ، ولی از وقتی دماغ ُ فکش ُ عمل کرد کلا همه شباهتا رو صاف کرد !

یکی از دوستا بشــــــــــدت شبیه نیکی کریمی ، ینی اصن خودشه ، باور کن !

یکی از فامیلا خیــلی شبیه لیلا حاتمی ، حتی حالتا و بعضی رفتاراش ؛ البته خیــلی خوشگل تر از اون

همکارمم شبیه مهران مدیریه ، هم قدش هم هیکلش ، هم ته مایه فیسش

هربار واسم چیزی توضیح میده خنده ام میگیره ، از این شباهت  : دی


بعضی شباهتا جالبه ، مخصوصا اون نیکی کریمی !!


+ چهارشنبه خیلی عصبانی بودم ، خیلی زیاد ؛ و حدودا یکی دوسالی هس وقتی خیلی ناراحت یا عصبانیم کلا سایلنت میشم ، سکوت محض مگر مواقع خیلی لزوم !

تا یکم بخودم بیام ، و اگر از ی شخص واقعی ناراحت باشم بتونم جمله های درست ُ حسابی پیدا کنم ک باهاش صحبت کنم و احیانا دلخوریم ُ بگم


خب چهارشنبه کلا رفتم روی سایلنت ، از سرکار رسیدم خونه

خب در مواقع لزوم صحبت میکردم ؛ مامی خانوم گیــــــــر دادن بشـدت ک بگو چیشده ؟ کسی چیزی گفته ؟ از کی ناراحتی ؟

هی میگفتم هیچی ، چیزی نیست

ولی مامی خانوم ب قول خودشون من اگ بچم ُ نشناسم مادر نیستم

و جناب پدری : ول کنین بابا بچم ُ ، هیچیش نـیست ، چرا هی بهش تلقین میکنین ؟!؟؟؟

خانوم دکتر داشت غذا میخورد ، ی چندلحظه حواسم نبود نگاش میکردم ؛ گف : نگام نکن ، غذا تو گلوم گیر کرد  : /


آخرشم همشون ب این نتیجه رسیدن ک : اصـــلا تیریپ غم ب قیافه ات نـمیاد

اصلا ناراحتت خوشگل نیست ، و نـمیشه تو ناراحت باشی

و هی گفتن : قربون درد ُ غمای دلت .!


درسته سلامتی همیشه بهترین نعمت ُ موهبته ، و واقعــآ ی تاج نامرئی سلطنتی روی سرمونه و قطــعا شاکرش هم هستم

امـآ

از آدما دلگیر نیستم . ×

ولی دلم شکسته ...


دوای دل شکسته