+ تــآره یــآدم اومد

صــب یا شـب بود نمدونم ! خواب دیدم دارم با ی دختـره ای ک اونم نمدونم کی بود  : دی دعـــــــــــوا میکنم

دعــــــــــوآ هـــآ !!! با توجه به پیشینه ام ک کلاس دفاع شخصی رفــتم ، تا می خواس حــرف نامــربوط بــزنه دستشو میپیچوندم

ینی همچین حــرفه ای و اســآسی میپیچوندمــــآ !!! خودم از اون همه مهــآرت و زور خودم در عجب مونده بودم !!  یوهــآهاهـــــآ  : )))

آی ک مــردم با ی حــرف زیــآدی ناشی از عـقــده هــآی روانیشون اعصــآب آدم ُبهم میریزن و روز آدمم خــرآب میکنن  @_#

دخــتره معلوم نیس ســر ِ چـی با بی اِف قُراضه اش دعــوآش شده ؛ بعد تحمــل ی ثانیه صــبر نداره ک عاقــآ بذآر عــآبـر پیــآده رد بشه ، حالا از کجـــآ ؟؟

عاخــهــ پســره ی گــآوچــرون ، وقــتی داری رانندگی میکنی باید از بـغل پیــآده رو برونی ؟؟؟

والا مــردُم بعضــآ بشـــدت احـمــقن  @_@

آخ ک دوس داشــتم بگیــرم دخــتره بی چــآک ِ دهـــن ُ مث تو خوابــم حســآبشــو برســم

میگن عقــل آدم پشـت ِ ســرشهــ ؟؟ من دقیـقــآ از همین دســت آدمــآم  - _ -

وقــتی ی موقعیــتی پیش میــآد جوابــی ندارم بدم ، بعد ک کـلــــــــــی از اون موقعیت و شــرآیط و آدمـآ حتی میگــذره تازه یادم میــآد ک اگ چی میگفتم بهــتر بود  - _ -
البته خودم خیــلی روی خودم کــآر کــردم ک جواب نــدم ، چـــون عاقبــتش میشه کَل کَل و مِــراء و خـب کلـی هم حدیـث در مذمت مــرآء خوندم و همون ی ذره ای ک قبلا اهلش بودمم گذآشــتم کــنـآر
ولــی مثــلا دوس داشتم همین گـآو چــرون ُ یــآدم میومد و ب خودش میگفتـم ، آی چه حـــــــــــآلی میــدآد ، دلــم خنک میشـــد  : دی
بعد فک کن دختــره پیــآده میشد و دعـــــــــــوآ ، گیــس و گـــیس کِشــی ، کلی صحــنهــ جالب انگیــزنآک میشــد  : ))))

چقـــــــــد دلــم الآن دعــوآ می خواد ، البته با زور و مهــآرت توی خوابم  : |