+ مثلا ی اتفاقی ک میوفته با خودم کلـــــــــــی فکــر میکنم ک میرم این ُ میگم و اون ُ میگم

این اتفاقا اصولا شب تا صبح میوفته یا احیانا ظهر تا همون فـردا صبحش

صبـح ک میشه و موقع ِ گفتن حـرفــآ ، کلا فازم عوض میشه  : |

یا اساسا حرفام عوض میشه ، یا کلا دیگ اصن هیـــچ حـرفی ندارم

ای کـآش میشد با عقــل ِ الآنم برگردم عقب

یا زودی بزنم برم جلو تا ببینم چیشده

ک اینقـــــــــــد انتظــآر نکشم

عاخه لامصب ی حرفایی رو نمیشه ب هیشــکی گف

الآن خودم با خودم تو شیش و هشتم !!!

من ک میدونم از بزرگــی خــدآ چیــزی کم نمیشه اگ حاجـتمونو بــدهـــ 

توی دعــآی عرفــهــ ی قسمتش انگــآر ی تـذکر بود واسه من

ی همچین مفهومی ک : خدا من همیشه ب تو امید دارم و از ناامیدان نیستم ...

ینی باید همچین چیزی باشم ، ینی این اصـــل ِ

اصــن خودم با خودم ک میشینم فک میکنم نمیدونم واقعا کجای ذهنمو بگیــرم !!!

هر طرفشو میگیرم باز اون طرف دیگه اش وِل میشه  : |

یا ی قضیه دیگ میاد چشمک میزنه ک آهـــآی !! منم هســــدم ! من ُ تو برنامه ریزیات حساب نکردی !!

و اینجــآس ک باز همه فکــرآم دود میشه میره هـــوآ  : /

والا ی جــآهــآیی حاضـــرم همه زندگیـــم بشــهـــ "جــــبــر"

خودم ک عقــل ندارم ، میزنم باز ی جاهایی رو خراب میکنم  - _ -

ترجیح میدم خــود ِ خــــــــدآ همه چیــز ُ با حکمت و رحمت و رحیمیتش واسم پیش ببره

همیشــهـــ کــآرای سخت میوفته گــردن ِ من ! مث همین روزآ : فکـــر کـــردن ...

: |

نمیدونم واقعا چیکــآر کـنم ...

+ بچه ها کسی نــذری ســرآغ داره ک حتمـــآ حاجت بگیره آدم ؟؟؟

مثلا خودتون قبلا امتحان کرده باشین !