+ شـآید فک میـکنـهــ من خــبر دارم

ولی می خـوآم ک اصـــــــلا نــپرسم ک : چخـبر ؟ چیشــد ؟ چـی گفــتن ؟ چیــکـآر کـردی ؟ و ...

خـبر نــدآرم و نـمی خوآم هم دیگ خـبردار بشــم

میـدونی واسه بعضـی چیـزآ و بعــضی اتـفاقــآ زمــآن خیـلی رُکن اساســی ای هـس

وقـتی زمـآنش گـذشت ، واقعا شـآید بهـتر باشه ک اصـلا نــفهمی ک چخـبر بودهــ

حـتی اگ جـآیی حـرفش بشه سریـع محل ُ تـرک میکــنم ، نـمی خـوآم چیــزی بشــنوم

نــمیدونم این وضعـیت تا کِـی قــرآره طول بکِشـهــ

ولی فعـلا تنهـآ چیـزی ک میــدونم اینهـ ک هیـــچی نــمی خوآم ، ینی از آدمــآ ...

ی جمـلهــ هـس فک کنم شنــیده بـآشیـن بعضــیآتون ؛ دقیــقــآ حال ِ من ِ :

" الآن دورِت شلــوغهــ ، هر وقـت تنهــآ شــدی ، حــرف دارم باهــآت "

همکــآرم الآن اومـده میـگــهــ : چــرا امـروز اینقــد افــسرده ای ؟؟

خب عاخـهــ طفلک از پنجشــنبه من ُ نــدیده بود !

میــون ِ این همه اتـفـآق و این اوج ِ نــآراحــتی ، دیگ جــآش نــبود ک خــــدآ هم دلــ ــم ُ بشــکونهــ . . .