+ سیگـآر . . .

خیلی قبل هـا حدس میزدم ک این ماشین آغشته به بوی ادکلن و اسپری درجه یکش ، احتمالا قاطی هست با مقداری بوی سیگار

وقتی بوی سیگار با ادکلن زیاد مخلوط میشه ، ی نوع بوی خاصی ایجاد میکنه

شاید همه متوجه این مورد نـشده باشن ، من بشدت حساسم ب بوی سیگار

یادتونه ؟ قبلا میگفتم "ایشالا هرکی سیگار میکشه با همون دود ِ سیگارش خفه بشه"

حالا دیگ نـمیتونم بگم ، ینی نه اینکه نـتونم ، نـمی خوام ...

امان از روزی ک حرمت ها ریخته بشه و امری رو بشه واسه چند نفر

اون وقته ک دیگ اون فرد دیگ مثل سابق تلاش نـمیکنه ک همیشـــــهـــ ماشینش بوی شدید ادکلن درجه یک بده ...

با خودم میگم کاش اون چند نفری ک فهمیدن ، نـمی فهمیدن و همینجور سرپوشیده این قضیه سیگار و این ها ادامه پیدا میکرد

قبح ها ک ریخته بشه ، اگر کسی حیا کنه ، کارش ُ ترک میکنه ؛ اگر هم حیا نـکنه ، با افتخار کارش ُ ادامه میده و دیگ خیلی از ملاحظات ُ نـمیکنه

ای کاش قبح این سیگار کشیدن و مخفی بودنش ریخته نـمیشد ...

هرچند هنوز ظاهرا خیلی ها نـمی دونن ، بهــتر ...

کاش منم نـمی فهمیدم ، همیشه با فهم ِ زیاد ِ خودم در مورد خیلی از چیزا مشکل دارم ، دونستن زیاد آدم ُ اذیت میکنه ...

دنبال دونستنش هم نـبودم ، واضح بود ؛ بوی ادکلن زیـآد بود ، ولی بوی سیگار هم تا حدودی مشخص بود . . .

این سیگـآر لعــنتی نظـر ِ من ُ کاملا نسبت ب افراد عـوض میکنه . . .

+ پنجشنبه ظهر برگشتم  : )

نمیدونم عـرآق چه مشکلی با بلاگ داشت ! ک اصلا صفحش ُ باز نـمیکرد !!

از طریق اینستا با خیلی هاتون در ارتباط بودم ، میتونم بگم ب لطـف خــــدآ اکثرتون یادم بودین و ب برکت امام حسیـن (ع) دعـآتون کردم  : )

+ نیلــو جان کجـآیی شمـآ ؟؟