+ ی نفـر سر سفره ما زیادی بود !

ظـرف هم ی دونه کم میومد و همه خب ماشـآلله تنبــل ! هیــچکس نــمی خواست از سـرجـآش بلنــد بشـهــ !!

خب زورشون ب کوچیک ترین بچه ک 7 سالش هس رسید ُ گفتن تو برو سر ی سفره دیگ

نــمی خواست بره

پـرآنتز بــآز-هیـــچ نـسبتی هم با من نــدآشت -پـرآنتــز بســتهــ

گفتم اشکـآلی نــدآره ، تو بمــون اینجــآ پیــش من ، بیــآ تو ظــرف من غــذآ بخــور

قــآشقم ُ دادم بهــش ، واســش لقـمـهــ گرفتم

گف : نــهــ نــمی خوآم خودم می خوآم بخــورم !!

پـرآنتز بــآز- می خوآســتم بگم کجـآی کــآری بچه جــون ؟؟؟ خیــلیــآ آرزوشون ِ من واسشــون لقمـهــ بگیــرم بــذآرم دهــنشون  : )) -پرانتـز بســتهـ

عــآرفه ( 9 ساله از مشهــد  : | ) ضمــن اشــآره ب مــن کاملآ جــدی و با ی حــآلـتی ک انگــآر از همـهــ چی خــبر داره ُ عقــل کُـلهــ

گــف : این خیـــلی مهــــربـونهـــ

عجیــــــب تعــجب کــردم !!!

من اینقـــد این بچـهــ رو دعـــوآ میکــنم بــآز اذعــآن داره ک من خیـــــــــلی مهــربونم ، تــآزه اعــلآمم میکنه ب بقـیـهـــ !