+ از روضه رسیدیم خونه ، مودم ُ روشن کردم

اومدم ی سری ب اینستام بزنم ، دیدم اینترنت قطه !!

اومدم توی اتاقم ، دیدم مودم خاموشه ! سه راه خاموشه ! و کلا از پریز کشیده شده !!!!

گفتم کی این سه راه رو از برق کشیده ؟

همه گفتن ما نــبودیم !

گفتم الآن 5 دقیقه کمتره کشیده شده !!! خب کی دست زده ؟؟؟ سیستمم اسلیپ بوده ، خب چرا میکشین از برق ؟؟

گفتن بابا ما نـبودیم

از خـوآهر خانم پرسیدم ، گفتم : آخرین نفر تو از اتاقم اومدی بیرون ، گف نــمیدونم !!

گفتم خب چرا باید بکِشی ؟؟

گف نـهـ من نــکردم ، نــمیدونم !! شایدم من کِشیــدم !!! گف شاید پام گیر کرده !!

گفتم این اینقــد محکـم هـس ک با یک پا گیر کردن درنــیآد ! کسی کِشیدتش

گفتم ینی جــن بوده ؟؟؟؟

گف نــهـــ ، من بودم !!!

گفتم چون میتــرسی میگی خودت کردی ؟؟؟  : دی

گف نــهــ نـــهـ من بودم !

گفتم باشه ××

دیدم هی مامی خـآنوم اشاره میکنن ، گفتم چیه ؟؟

گفتن هـیچی !

گفتم چرا ی چیزی گفتین !!

گفتن نــهــ !

گفتم ولی ی چیزی گفتین !

( فک کردم بخاطــر قلب جناب پدری هی دارن اشاره میکنن ک هیـچی نــگو ! منم گفتم باشه ، نگرانشـون نــکنم ! )

داخل پرانتز دیگری عرض کنم ک در خونه ما "امیرحسیـن" ینی اون موجودات نامـرئی  : دی پرانتزم ببندیم !

خواهـرخانم رف توی آشپزخونه ، مامی خانوم گفتن : وقتی میدونی میترسه چرا هی میگی ؟؟؟؟ خب شده دیگ ، هی تکـرآر نــکن

گفتم : ااااا   : ))))  خب باشه اصن بوده ک بوده  : دی