+ این دوست مامانم خیلی رُکه ، اصنم هیچی ب دلش نـیست ، غیبتم نـمیکنه ، چیزی بخاد بگه جلوی روت میگه

خیلی هم شوخه ، ینی کلا دیگ همه میشناسنش ، مثلا وقتی وارد ی جمعی بشه ی جوریه ک از همون اول همه میفهمن چجوریه ، کسی ب دلش نـمیاد و خب عارضم ک اهل توهین ُ این حرفا هم نیست


فک کنم قبلا گفته بودم ک ی بار ایشون ، ی مجلسی داشتن ُ رفتیم خونشون ، چندسال پیش البته

خب خانم دکتر ب اقتضای شغل ُ موقعیتش هرجایی میریم همه سریع دورش جمع میشن ُ همیشه هم شیش ! ساعت دم در علافیم تا مردم ولش کنن ُ بیاد ک بریم

ی بار همون قدیم ندیما ، جلوی روم  : دی  خطاب ب مامی خانوم گف این دخترت مث برج زهره ماره  : دی


خب من در کل نه خیلی آدم جدی ای هستم نه خیلی شوخم ، کاملا بستگی ب موقعیت ُ افرادی ک اونجا هستن ُ میزان ارتباطم با اونا داره

خب وقتی کسی ُ نـمی شناسم ، و توی یک جمع ناشناس باشم ، ممکنه خودم نــفهمم ُ یکم قیافه بیام ! البته این کارم واسه قبلنا بود ، ولی خب اصولا ی لبخند ب لب دارم ، با کسی هم ک نـمیشناسم گرم نــمیگیرم ، در حد معمول

ب قول خانوم دکتر آدم سخــتی ام !!!

ولی اگ جمع آشنا باشن ُ اینا !! دیگ دیگ !

ی جوریم ک اصن هیشکی باورش نـمیشه ک این زینب با یک روی دیگ هم داره !

ینی اگ یکی بگه فلانی چقد مغروره !! میگه برو بابا ! زینب ؟؟؟ اصــــــــلا ×

مغرور نـیستم ، فقط با کسایی ک شناختی روشون نـدارم ، صحبت خاصی نـدارم ، مخصوصا در دیدارای اول !!!


این بنده خــــدا هم پریشب اومد روضمون

وقتی همه رفتن ، فقط خودیا ُ فامیلا بودیم ، البته بعلاوه عروس جدید

من ک توی آشپزخونه مشغول بودم ، بعدش مامی خانوم واسم تعریف کردن

جلوی عروس جدید !!! البته این حرفا فحوای کلامه  : دی  ( اگ املاش ُ درست نوشته باشم× )

ک گویا طی صحبت با دخترش میگفته آره این زینب ک اصن با کسی نــمی جوشه ، غُده ( همون مغرور ) یخش وا نـمیشه ِ ُ اینا

خب من حدودا یکی دوماهی با دخترش رفت ُ آمد داشتم ُ مربیم بود

اونم سریع گفته نــــــــــــــه مامان ، اصلا اینجوری نــیست ، خیلی دختر گرمیه ، خیلی اجتماعی ُ فلان ُ اینا

مامانشم باورش نــمیشده !!


حالا اینا اصن مهم نــیستا ، ینی من اون طرف ُ میشناسم ُ میدونم اخلاقش چحوریه

و کلا آدم محافظه کاری هستم

ولی  : |

این حرفا رو جلوی عروس جدید زده  : دی

بدبخت چی بسازه از من توی ذهنش  : دی


تصور بقیه نسبت ب آدم خیلی میتونه واسه خود ِ هرکسی جالب باشه


ی چند وقته دارم فیدبک دریافت میکنم ، و البته خودمم جویا میشم


چند وقت پیش با خاله خانوم صحبت میکردیم ، نـمیدونم دقیقا بحث چی بود ُ ب کجا کشیده شد ک من خواستم نظر پسرخاله هام ُ نسبت ب خودم بدونم

ینی خاله خانم ی چیزایی گف ک من تعجب کردم !! گفتم اونا این حرفا رو زدن ؟!؟!

ک آره زینب خیلی گرمه ، خیلی اجتماعیه ، خیلی کدبانوئه ، خوش اخلاقه و ...

خب اصلا فکرش ُ نــمیکردم همچین تصوری نسبت بهم داشته باشن

گفتم یادم باشه واسه تحقیقات شمارشون ُ بدم  : دی


یا مثلا بازم همین یک هفته پیش زن داییم داشت با مامانم صحبت میکرد ُ میگف اتفاقا چند روز پیش با زهـرا ( خواهرشون ) داشتیم صحبت میکردیم میگفتم زینب خیلی دختر خوبیه ، همه چیزش ب جاست ، همه چیز ب حد خودش ُ خیلی گرم ُ خوش اخلاق ُ مهربون ُ ....


یا مثلا ! مامی خانوم میگفتن فلان روز ک عمت ُ دیدم ، گفته فلانی ! زنگ زده بمن ، گفته مثلا اگ فلان موقعیت پیش بیاد ، زینب خانوم چجوریه !؟ ینی ناراحت میشن ؟

بعد عمه جان هم سریعا فرمودن نـــــــــــه ، اصن زینب اونجوری نــیس  : |


یا اینک بازم خاله خانوم گفتن فلان جا حرف از تو بوده ، بقیه گفتن نــــــــهـ بابا زینب ک اینجوری نــیس اصن : / !!!


این دوتا موقعیت آخری نــه میتونم بگم خوب بوده نه بد ؛ ینی از نظر من نه میشه گف تعریف بوده حرفشون نه تقبیح !


واسه همین حالا اصن گیجم ک بقیه راجع بهم چجووووووری فک میکنن !!


با همه اینا ، طرز فکر بقیه راجع ب خود ِ آدم میتونه جذاب باشه 

واسه خود ِ من ک جالب بود

ب گمونم روی بعضی جنبه هام بیشـتر باید تاکید کنم تا اینجوری نظرات متناقض نسبت بهم نـباشه ، ینی درواقع بقیه بفهمن من با خودم چند چندم !


خوبه ک جلوه بیرونی آدم در اجتماع پرفکت باشه

ولی بیاین ببینین توی خونه عجب هیولایی ام  : دی  : ))))