+ میرم بــآغ ِ عموم چون تنهــآ اومده ، یکم پیــشش باشــم

این دفـــهـــ بیخــیآل ملاحظــهــ کــآری ، هی حــرف میزنــم و اصــنم توجه نمیکنم ک پیش ِ این عمــوجــآن باید مبــآدی آدآب بود  : دی

ی دفه خیـــلی جــدی برگــشت گف : تو همیشــهــ اینجــوری ای ؟؟

گفـــتم چجــوری ؟؟  : |

گف همیشــهــ اینجــوری ای یا داری خــودتو واسه من لــوس میکـــنی ؟؟

: ))) گفــتم نه من کلا مدلــمهـــ   : دی

+ ایشــون همون عمــویی هســتن ک با هم قشــم بودیم

میگه یــآدته تو سفــر چقـــد خوب ضــآیعت کردم ؟؟؟

: |  گفتم نــع  : /

گف تو میــآی واسه من آدم ِ وسواســی با دســت نشسته میوه پوست میکــنی ؟؟

گفــتم بابا کلا پَلـَـشـتی خوبه  : )))

گف منم خــوب ضایـعـت کردم ، خانوم دکــتر گف عموجون اینجوری نگیــن خواهــرم گنـــآه داره ناراحــت میشــهــ ، گفتم نه خــودش میــدونــهـــ من رُکــم 

: |

+ میگه روزا چیــکآر میکنــی ؟

میگم ســرِکــآر دیگ ، شــرکت ؛ کلا ســرِکــآریم  : دی

میگه فــروشــندگی میکــنی ؟؟؟

o_O گفــتم بابا در شــآن من نیــس  : |

گف مگه چیــهـــ ؟؟ بــذآر بازنشسته بشــم ، ی مغــآزه میزنم تو قشــم ، خودمم فــروشــنده اش میــشم

: )) گفــتم بابا خــب شمــآ مَــردین ، واســهــ مـــردآ زشــت نیس

من اگ فــروشنده بشــم ، چــون رو نــدآرم ، اینقــد تخفیــف میدم ، همه امــوآل مغــآزه رو ب آتیــش میکـِــشم  : دی