+ اصن فک میکنم فلسه اش همینه !

گاهـی خــــــــدآ ی شــرایـطی رو واست پیش میــآره ک بهت حــآلی کنه

ک آهــآی بنده من ک ظاهرا خوشی زده زیر ِ دلت و از همه چی و همه کَـس و حــتی من غافــل شــدی

ببین عزیــزم اگ من نخــوام هیـــــــــــــچ احــدی هیـــچ کاری ازش برنمیاد ک واست انجام بده

پس فقط خودمم و خودت . . .

آی خــــــــدآی ِ مـن

من ک جــز خودت هیــچ کیو ندارم ، ب هیـچ کدوم از خلقــتم امید ندارم

دسـتمو بگیـــر ، جلــوی بدخواهــآ جــوری بلــندم کن ک هیــچکس ب مُخَــیله اش هم خطـور نمیکرده . . .

خــــــــدآی ِ من

با بغــضـی ک یکســره داری میبینیش ، با تک تک سلولـآی وجــودم میگم

خودت میدونی چـــــنــد وقته ک هیــچـــی ُ ازت با این حال نخواستم

ک چـــــنــد وقته ک اصن هیـــچی ُ با این شــدت و حــدت ازت نخواســتم

ک چـــــنــد وقته اصن هیچی ُ اینجـــوری جــدی ازت نخواستم

ی بــآر حاجــتمو بده . . .

حــآشــآ ب کــرمت . . .