+ همون قضیـهـ توفیق اجبـآری ُ شروع شدن کم ُ بیش رفت ُ آمـدهـآ !

ی بنده خــــدآیی ی بار توی همین مایه هـآ ُ تلویحی گف : تو ک نـهـ سر پیاز بودی ُ نـهـ ته پیـآز

ک ینی قضایای قبلی ک ب تو ربطی نــدآشت ک الآن هم بعد از 10 سال !! واست سختـهـ روبروشدن ُ دوسشون نــدآری !

ینی منظورشون این بود ماها ک اصل قضیه ایم بعد از عذرخواهی رسمیشون کنار اومدیم ُ بروی خودمون نــمیاریم ، تو چرا قیافه میای ؟!

گفتم من اصن ب شماها کاری نــدآرم ، من خودم بشخصهـ باهاشون مشکل دارم

و یادمهـ ک همون 10 سال پیش !!! چقـــــدر همش خــــدآ رو شکر میکردم ک روابط بهم خورده ُ دیگ نــمیبینمشون !

و امروز هم چون رسمــآ خودش تماس گرفتـهـ بود ُ چون مامی خـآنوم نــبودن شخصــآ منم دعـوت کرد ُ خـب باادب هم هس ! رفتم

ینی رفتیم !

ی سری جملات تکرارین ! مثلا اینی ک میبینین هرکسی توی پیج یا صفحه شخصی وبش همش تابلو میزنه ُ مینویسهـ " از خود جدیدم راضیم " !!

داشتم ب همین قضیه فک میکردم ُ میدیدم ک از وقتی اون تصمیم  ُ گرفتم ک عــوض کنم رفتارام ُ دیگ هی لبـخنـد کـِــــــــــش دار ب عــآلم ُ آدم تحویل نــدم ! هرچند هی یادم میـرهـ ُ باز میرم توی جلـد سابق خودم ...

حالا از خود ِ جدیدم واقعا راضیــم !

امــروز از خودم راضـی بودم

حین ورود مونده بودم چجـوری سلام علیک کنم ؟ روبوسی کنم ؟ یا دست دادن خالی کفـآیتهـ ؟!

در کمال نـآباوری خودش دستم ُ کشیـد سمت خودش ُ روبـوسی !!!

رسم میزبـآنـی رو کاملآ بجا آورد ُ ب همین دلیل ب نظرم اومد ک رفتآراش با زمانی ک مهمون خونـهـ اش نــبودیم خـیلی فـرق داشـت

( هرچند این نظـرآ و حـرفام ُ پیش خودم نگهـ میدارم ، مث همین امروز ک فلانی ! نــمیدونم حرفم ُ ک صداش کردم ُ ی چیزی ازش خواستم ُ نــشنید یا خودشُ ب نــشنیدن زد .. )

و همین رعـآیت ادب باعث میشـهـ ک اگ ی بار دیگ هم دعــوت کنـهــ ، منم بــرم !

داشتم میگفتم ک از خود ِ جدیدم راضیـم

جــوری ک شب ولادت امام جـوآد (ع) ک جلسـهـ داشتیم ُ یکی از دوسـتآی جناب پدری هم اومده بودن ک واسه اهل جلسـهـ نـآآشــنـآ بودن ، اینقــد رفـــتآرم رسـمی ُ متین !! شده بـود ک همه فک کــرده بودن چـون اینـآ هســتن و احیــآنا خواستگــآرن من ی جــوری شـدم ُ رفتارم فـرق کـردهـ !! همون رسـمی بودن ُ لبخـند گشــآد نــداشتن ×

دارم سعـــــــی میکنم جـــدی بودن ُ ، اینجــوری بیشــتر جواب میـدهـ مخصــوصا اگ خبـرهـآیی در راه باشـهـ ، بهــتره ک بقیـهـ فک نــکنن ک تغییر رفتارم بخـآطر حضـور ی عـده اس !

+ دارم حـق راوی گــری رو کامل بجـآ میارم !

هی خــبر میگیرم ، هی هولشون میــدم ، هــی حـرف یاد ِ بزرگتـرآ میدم  : |

گفتـم : من راوی بودم هـــــــــآ !!!

گف : چشـــم نوکـرتونم هســتم ، هرچی می خواین در خدمتم

گفتم : بیزحمت مث گوشی خودتون ! آیــفون 6 پلاس !!  : |

فک کنم یا نــشنید یا خودش ُ زد ب نــشنیدن !

ولی اگ من جاش بودم جواب میدادم  : دی  : /

باشد ک خـــدآ این قــربانی رو ازم بپــذیـره  : |   ; )