- این آشفتگی معلول ی چیز دیگ اس

قلب مادرت ازت راضی نـیست ، مشکل اینجاست

+ ما با هم مشکلی نـداریم ، همه اش چیزای الکیه

مثلا من میخام موهامو کوتاه کنم ، مامانم میگن نــه

چیز خاصـی نــیس

- باید قلب مادرت ُ از خودت راضی کنی

+ تازگیا با هم صحبت کردیم ، خیلی رفتارام ُ کنترل میکنم

حواسم ُ خیلی جمع میکنم ک صدام نــره بالا

خیلی خودم ُ کنترل میکنم ک عصبانی نـشم

( هرچند خب گاهی از دستم درمیره )

- بنظرت این همه موفیقت ُ توفیق من از کجاست ؟

+ ( قیافه اشک آلود ُ علامت سوال من ! )

- ببین من توی عمرم حتی یــک بار هم نــه تنها صدام بالا نـرفته با پدر ُ مادرم

بلکه حتی یــک بارم بحث نــکردم باهاشون

نتیجه اش شده این همه توفیق ُ موفیقت

نتیجه اش شد اینک الآن شکر خــ❤ــدآ بچه هامم با خودم همین جوری هستن

نتیجه اش این شد ک الآن با این سن هروقت میرم خونه مادرم با اشک چشم همش میزنه به سینه اش ُ دعام میکنه

اگر این قضیه حل بشه میتونم بگم بیشتر از 50% ک نـهــ

70% مشکلات ُ گرفتاری هات حل میشه

از این ببعد به هرمشکل ُ اختلاف نـظری ک برخورد کردین بنوـیس

+ باشه

- ی مسئله دیگ هم هست

+ چی ؟

- این قالب دیگ پاسخگوی این روح نــیست

این قالب واسه این روح کوچیکهـ

دیگ این قالب ی دختر 16-17 ساله جوابگوی این روح نــیست . . .