پیامبر اکرم (صل الله علیه و آله) :

با زن به خاطر ۴ چیز ازدواج می شود : مال و ثروتش ، زیبایی اش

دینداری اش و اصل و نسب خانواده اش ؛

و تو با زنان متـدیــن ازدواج کن.

+ عقد ِ حرم واقعــــآ لذت بخشهـ

لحظـآت معــنوی خیلی خــآص

با ی جــو فوق العاده

لحظــآت فوق شیـــرین 

اینم چندتا عکس ، با توجه ب اینک اولا از روی فیلم عکس گرفتم

و ایضا در کامپیوتر کیفیت خیلی اومد پایین

عاقد هـآ ( یکی وکیل از طرف آقا دوماد ، یکی هم وکیل از طرف عروس خانوم )

من دقیقـــآ پشت سرشون نشسته بودم  

عروس ُ دوماد ُ پدرها  [ کلیک ]

لحظه ای ک پدر داماد ، عروس ُ دوماد ُ دست ب دست هم دادن  [ کلیک ]

اینجا هم خواهرشوهر خانوم داشتن عروس خانوم ُ میبردن ک با پدرشوهر روبوسی کنن  [ کلیک ]

شوهرخاله من بشــــــــدت مهــربون و عــروس دوست هستن

اصن عروسشون ُ بغل کنن دیگ ولش نــمیکنن ، بس ک این مرد نازنیــنهـ   [ کلیک ]

این هم عروس ُ دوماد بعد از عقـد  [ کلیک ]

پدر ُ مادر عروس ُ دوماد و برادر عروس و خواهر داماد 

اون خانومی ک چادر رنگی سرشهـ ، زوار بود ، اصفهانی ، وای ینی ول نــمیکرد این عروس ُ دوماد ُ

هی صداشون میکرد ، باهاشون حرف میزد ، تازه ب عاقد اعتراض هم میکرد ک بلندتر بخونین خطبه رو !!!


انشـــآلله بحــق مولود امروز خوشبخت باقــی بمونن ُ با هم خوشــبخت تــر بشــن
الهــی آمیـــن

پ.ن :
دارم فیلمای عقد حرمشون ُ درست میکنم

دیگ نــمیتونم تحمل کنم ، خیــلی حالم بده

حالت تهوع و سرگیجه شدیـــــد گرفتم

اینقد ک این دوربین ُ هی تکون دادم

هووووفـ !