یکی از همکارا بعد از گوش دادن ب یک بحث قرآنی :
همکارم : آخ آخ میبینی ؟ آدم وقتی احکام ُ نـمیدونه ضــرر میکنه !
من : چیشـده ؟
همکارم : اون طلاقی ک من گـرفتم اصن عِــده نــداشته ! سه ماه ُ ده روز !!!
اون یکی همکارم : مگ چجوری بوده ؟
بعد از یکم صحبت با هم
اون یکی همکارم : خب منم ک همینجوری بودم

من : من ک نــمیفهمم شماها چی میگین
همکارم : خب دیگ ، دیدی چقــد ضــرر کردیم !!
من : خب شما دوتاتون ک طلاق گرفتین ، عِــدتونم گذشته ، دیگ سرچی دارین بحث میکنین ؟
همکارم : خب فـردای همون روز طلاقم میتونستم ازدواج کنم !!!
من : تو اگ خیــلی مَــردی الآن ازدواج کن
همکارم : نـهـ دیگ ،
فقط همون موقع !!!


اینقد ک این همکارای من طرفدار ازدواجن ُ اصــــلنم سایه هیـچ ازدواج ُ مردی ُ با تیــر نــمیزنن !
ولی ب گمون خیــلی زیــآدم حکمش ُ اشتـبآه متوجه شـده

پ.ن : بلهــ ، چِک کردیم ُ دیدیم ک بله ، عِـــده داره ولی دیگ امکان رجوع وجود نــدآره
اشتباه متوجه شده بود