+ ی دونه دیگ پسرخاله دارم ک مونده !!

ینی باید اینم زنش بدیم بره پی زندگیش

ما هرکی ُ شماره دادیم این نپسندید ، نمیدونم چی مدنظرشه ، البته خیلیم دوس دارم ببینم انتخاب خودش چیه

خب شرایط خودشم ی جوریه ک شاید خیلی خیلی کم کسی پیدا بشه ک بهش "نه" بگه ، در واقع از همه لحاظ چه اقتصادی چه تیپ ُ قیافه و قد و کلاس و موقعیت اجتماعی ُهمه چی میشه گف اوکازیونه


ایشون همین چند روز پیش رفته بود مطب یکی از فامیلامون ک دندون پزشکه

این فامیلمونم با خانوما کار نمیکنه ، خودش کار آقایون ُ انجام میده ، اینقــــــــدر ک همه سرش نق زدن ب تازگی هم ی همکار دکتر خانوم آورده ک اوشون هم کار خانوما رو انجام بده 

این پسرخاله ما هم ظاهرا همون روز توی مطب ی دختر خانومی رو دیده ک اصن ب شکل نااااااااااااجور بدجوووووری ب دلش نشسته !

خب هیچ کاری نکرده ک هیچ ، حالا دخترخاله جان هم در ب در دنبال راضی کرده این خانوم منشیه ک بلــــــکه راضی بشه شماره این خانوم ُ بده بهش

چند روزه هرچی تماس میگیره این منشی هم راه نمیاد !

میگن منشیا از خود دکترا رئیس ترن ، راست میگن واقعا ، واسه بار هزارم ب این حرف رسیدم

بابا اجازه نداری ؟ درست  ؛ ته تهش اینه ک زنگ بزنی ب اون خانوم خودت بهش بگی قضیه رو ، اگ اجازه داد شماره رو بدی ب ما

شیطونه کم کم داره دخترخاله جان ُ وسوسه میکنه ک  بند "پ" اعمال کنه


حالا همش میگیم خدا کنه این دخترخاله ما اینقدر داره ب این در اون در میزنه ، دختره متاهل نباشه  : /

البته گفته ک حلقه دستش نبوده ولی خب متاسفانه همه متاهلا ک حلقه دست نمیکنن !


متاهل های گرام ؟؟

لطفا حتمـــــــا هر جایی میرید ی رینگ ساده لااقل بندازین دست چپتون

من از همین تریبون ب منشی های عزیز اعلام میکنم ک :

اگ دیدین ی کسی واقعا اینقدر در ب در دنبال شماره من و اینقــــــدر زیاد پسندیده ، عاقا چرا کم کاری میکنی ؟؟

بده شماره رو بره دیگ  : دی